הרחבות וכיסויים נוספים

בחי-אל סוכנות לביטוח ניתן למצוא כתבי שירות והרחבות רבות ומגוונות המיועדות להשלמת ביטוחי הדירה והתכולה.
הרחבות וכתבי שירות אלו קיימים על מנת לספק לכם את השקט הנפשי והביטחון להם אתם זקוקים.

כתב שירות זה מכסה את כל שירותי האחזקה, הדרושים לפעולתם התקינה של המכשירים, ותיקון כל קלקול או החלפת כל חלק הטעון להחלפה, למעט נזקים המכוסים בפוליסה ללא כתב שירות זה.

השירות כולל בין היתר את מכשירי החשמל הבאים:

  • מקררים.
  • מכונות כביסה ומייבשי כביסה.
  • תנורי אפייה.
  • מדיח כלים.
  • מזגנים.
  • מיקרוגל.
  • כיריים חשמליות.
  • מכשירי DVD ווידאו.
  • טלויזיות LCD, פלזמה וLED.
  • מחשבים ביתיים - כולל סיוע טלפוני ממוקד השירות.

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

המבוטח יהיה זכאי לקבל בביתו או בכל מקום אחר בו ימצא ויזדקק לטיפול רפואי, כנגד תשלום השתתפות עצמית, את השירות רפואי הבא:

  • מסירת אמנזיה רפואית מהמבוטח החולה או מבני משפחתו.
  • בדיקה גופנית של החולה לרבות שימוש במכשירי עזר על פי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם.
  • קביעת אבחנה מקצועית.
  • קבלת תרופות ראשוניות, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם.
  • קבלת מרשם לתרופות, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם.
  • הפניה להמשך טיפול לרופא המשפחה/ילדים, המטפל בחולה באופן שוטף, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם.
  • הפנית החולה לחדר מיון בבית חולים, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם.
  • מתן תעודה רפואית.
  • פינוי חינם באמבולנס.
  • המבוטח יהא זכאי לקבלת שירותי מעבדה, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא ההסכם:
    - דגימת דם ושתן.
    - תרביות דם ושתן.
    - משטחי גרון, אף, אוזן ועין.

 

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

 

בכל מקרה של תקלה בטלויזיה אשר ברשות המבוטח :

  • נציג השירות יספר למבוטח טלויזיה חליפית ויחתימו על טופס קבלת המכשיר.
    טלויזיה חליפית תסופק כאשר הטלויזיה התקולה תהיה בדירה בזמן הגעת הנציג. במידה והטלויזיה לא תהיה בדירה יהיה על המבוטח להציג תעודת מסירה לתיקון.
  • טלויזיה חליפית תסופק לתקופה של עד 7 ימים או עד סיום תיקון הטלויזיה התקולה (הקצר מבניהם).
    במידה וירצה המבוטח להשאיר את הטלויזיה החליפית אצלו לתקופה ארוכה יותר, ישא המבוטח בעלות של 30 ש"ח ליום.
  • יש לדווח למוקד במועד סיום התיקון של הטלויזיה התקולה.

 

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

בדיקת המערכות המפורטות והטיפולים המפורטים להלן וכן דו"ח ליקויים נוספים והמלצות לתיקונם.
תדירות - אחת לשנה.

  • ניקוי פילטרים למזגנים.
  • זימון דלתות וצירים כולל ארונות מטבח ואמבטיה.
  • פתיחת הסיפונים למניעת סתימות בכל הכיורים בבית..
  • בדיקת תקינות ממסרי הפחת במערכת החשמל.
  • בדיקה של כל השקעים והמפסקים בדירה.
  • בדיקת קרינה במכשירי המיקרוגל.

 

- דו"ח ובו פירוט הליקויים וההמלצות לתיקון יישלח למבוטח עד 4 ימי עסקים מיום הביקור בדירה.

- השירות ניתן בימי עבודה.

 

 

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

שרותי החירום והעזרה ראשונה כוללים:

  • עששת נרחבת - סתימה זמנית.
  • חלל פתוח בשן - סתימה זמנית.
  • צוואר שן חשוף - חומר למניעת רגישות.
  • דלקת חריפה - עקירת עצב או חומר חניטה.
  • מורסה ממקור שן - ניקוז מורסה ו/או טיפול בסגר.
  • דחיסת מזון - טיפול בחניכיים.
  • דלקת סב כותרתית - שטיפה ו/או טיפול תרופתי.
  • כאבים לאחר עקירה - שיכוך כאבים.
  • מכתשית יבשה - ניקוי מכתשית ו/או טיפול תרופתי.
  • דימום לאחר עקירה או פרוצדורה כירורגית - עצירת דימום.
  • פציעות לחץ תחת תותבת קיימת - שחרור פצעי לחץ.
  • נפילת כתרים - הדבקה זמנית.
  • כל טיפול נוסף הנובע מכאב שיניים - ינתן טיפול להקלה או הפסקת הכאב.
  • בדיקה וצילום השיניים הכואבות.
  • מתן מרשם מתאים שיכוך הכאב במקרה ולא ניתן לטפל בשן באותה עת.

 

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

שרותי חירום אותם יהיה המבוטח זכאי לקבל במסגרת כתב שירות זה הם:

  • תקלת אינסטלציה במערכת מים קרים וחמים.
  • תקלות אינסטלציה במערכת הביוב ומי דלוחין.
  • מערכת החשמל - תקלות הגורמות להפסקת חשמל כללית בדירה. (אינו כולל תקנות באחריות חברת החשמל)
  • פריצת דלתות - בין אם דלת חיצונית או פנימית אשר לוכדת אדם. (אינו כולל נזקים שנוצרו בעקבות הפריצה).
  •  

- השירותים ניתנים 24 שעות ביממה.
- קיימת השתתפות עצמית של 45 ש"ח.

 

הכל בכפוף לתנאי וחריגי כתב השירות.

קבל את ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח
לא רוצה לחכות? התקשר 03-6394815
כל הזכויות שמורות חי-אל סוכנות לבטוח (1988) בע”מ © 2014